Monday, September 7, 2009

Hari Lahir!!!!

Assalmualaikum....

Hari ni umur saya telah genap 15 tahun(8/9/94). Rasa syukur sangat dapat dipanjangkan umur hingga ke saat ini. Biasanya, sambutan akan diadakan bagi menyambut hari lahir saya. Biasanya juga, banyak hadiah hari lahir yang saya dapat daripada kawan. Tapi, tahun ini, tiada sambutan dan tiada juga hadiah. Tapi, saya tak kisah pun semua itu. Kenapa? sebab saya dapat hadiah yang lebih besar daripada itu. Apa dia? Ramadhanlah. Tahun ni, hari lahir saya jatuh pada bulan Ramadhan, saya rasa amat bersyukur dan bertuah pada tahun ini. Hadiah hari lahir tahun ini lebih baik daripada tahun-tahun lepas. Alhamdulillah...


p/s: selamat hari lahir juga kepada Ridhwan... 10 hari lagi hari lahir dia(18/9/94)... kita kembar kan, Ridhwan?

No comments:

Post a Comment