Sunday, August 30, 2009

Keputusan periksa trial

Periksa trialku:

Maths-A
Science-A
Bahasa Arab-A
Sejarah-A
Kemahiran Hidup Bersepadu-A
Bahasa Inggeris-C
Bahasa Melayu-B
Pend.Islam-A
Geografi-A

Ini sahaja subjek yang saya ketahui keputusannya setakat ini. Kalau difikirkan kembali, kenapa saya tayangkan keputusan saya ini di blog ini. Tak ke saya berasa malu. Sebenarnya saya pun tak tahu kenapa saya tak malu untuk tunjukkan keputusan saya. Cuba tengok keputusan saya, semua subjek dapat A cuma bahasa Inggeris dan bahasa melayu je. Tak tahulah kenapa bahasa Inggeris dan bahasa Melayu saya teruk sangat. Mungkin tak minat kot. Mungkin juga sebab belajar last minute. Apapun, penyesalan tak berguna lagi. Tapi, saya masih belum terlambat. Nasi belum menjadi bubur. Saya kena berusaha untuk PMR yang akan menjelang tak lama lagi. Doakanlah saya.

No comments:

Post a Comment